CS2
Fortnite
League of Legends

6.4 KONFLIKTER


Herunder ses en guideline til, hvornår der kan oprettes en konflikt:


6.4.1 Tidskrav på oprettelse af konflikt

  • Konflikter skal indberettes til admins senest 2 timer efter kampserien. Indberettes de efter denne tidsfrist, så kan admins vælge ikke at dømme sagen.

6.4.2 Ikke gældende som konflikt

  • Dårlig spilledag
    Hvis i ikke kan spille på den pågældende dag, så kontakt modstanderen og forsøg at arrangere en anden spilledag. Er dette ikke muligt, vil i være nødsaget til at melde afbud på kampsiden.
  • Uenighed vedrørende spilledag
    Hvis begge hold ikke kan spille på den oprindelige dato, og det samtidig ikke er muligt at finde en en alternativ spilledag, hvor kampdagen kan afvikles, så vil kampserien blive annulleret.

6.4.3 Gældende som konflikt

  • Mistænkt snyd
    I har begrundet mistanke samt bevis på, at en eller flere spillere har snydt med tredjepartsprogrammer i forbindelse med en kamp i Esportligaen.
  • Udnyttelse af fejl eller exploits
    I har begrundet mistanke samt bevis på, at en eller flere spillere har udnyttet en fejl i spillet – i forbindelse med en kamp i Esportligaen – som ikke er tilladt jf. reglerne.
  • Ulovlig eller ikke-retvisende bruger
    I har begrundet mistanke samt bevis på, at en eller flere spillere har benyttet en ulovlig eller en ikke-retvisende bruger (smurf) i forbindelse med en kamp i Esportligaen.

6.4.4 Sådan opretter du en konflikt

  • Det er meget vigtigt, at du læser hele konfliktafsnittet grundigt inden oprettelsen af en konflikt.
  • Det er op til det pågældende hold – der opretter konflikten – at fremskaffe beviser, som understøtter konfliktens indhold. Såfremt der ikke kan fremvises beviser for dette, så kan en admin afvise konflikten.
  • Hvis ovenstående del er læst og forstået, så kan man gå ind på den pågældende Discord (link kan findes under turneringen), hvorefter der skal oprettes en ticket.
Tilbage til alle regler